Sunday, April 4, 2021

Does anyone try to lie as if I was still using TuneCore after July 11, 2020? 혹시 누가 내가 2020년 7월 11일 이후에도 튠코어 사용한다고 거짓말 하려고 이런 짓을 꾸몄나?

나의 튠코어 아이디에, 주문 내역란에 2020년 7월12일 날짜로 된 주문 내역이 있는 것을 발견 했다. 2020년 7월 12일은 내가 나의 모든 음악들을 튠코어 서비스에서 중단시킨 바로 다음 날이다. 왜냐하면 음악 스트리밍 플랫폼들에 있는 내 음악들을 위한 서비스를 2020년 7월 11까지 튠코어를 쓰다가 다른 회사로 바꾸었기 때문이다.
이 주문 내역은 완전히 가짜다 ! 뭔가 하고 상세 내용 버튼을 클릭해 보니 에러 메세지가 뜨며 무슨 내용인가는 나오지 않는다. 내가 내 컴퓨터 화면을 녹화한 이 유튜브 비디오에서 확인해 볼 수 있다.
2020년 7월11일 부터 나는 튠코어를 전혀 사용하지 않고 있다. 그렇기 때문에, 나는 튠코어에는 아무 정약된 것이 없다. 2020년 7월 11일을 마지막으로 튠코어 사용을 완전히 접었다. 혹시 누가 내가 2020년 7월 11일 이후에도 튠코어 사용한다고 거짓말 하려고 이런 짓을 꾸몄나?
- - -
In my TuneCore account, I've just found an order that I have never made is in the order history. It is dated July 12, 2020, just 1 day after I removed all my music from the service of TuneCore . Because I changed the distribution service for my music on streaming music platforms.
This command is completely wrong! In addition, if I click on the button 'detail on the order', it gives an error message as in the screenshot in this video.
Actually, I haven't been using TuneCore's service at all since July 11, 2020. So I don't have anything to renew at TuneCore, it's since July 11, 2020. Does anyone try to lie as if I was still using TuneCore after July 11, 2020?

No comments:

Post a Comment

Day 1 of my new contemporary classical piece

Day 1 of my new contemporary classical piece. Working by layering is the key💡 #composition #contemporaryclassical #musiquecontemporaine #co...